Caddy MK1 4-leömlős sportlégszűrős
Videó galéria (Hogyan készült a kipufogó)
KÉPTÁR:
Bmw E36 6-leömlős sport rendszer
![Benzines Eastern Euro4-es sport katalizátor max 2500-ccm-ig 60-65-mm csőátmérő fotó](/termekek/th_id2310-dinamitdob_1495536080.jpg)
Eastern Euro4-es sport katalizátor max 2500-ccm-ig. 200 cellás kerámia.
2000-évjárat utáni autókhoz, amiknek a katalizátora mögött is van lambda szonda.
Ármérő: 100-mm
Maghossz: 140-mm
Teljes hossz csővekkel:280-mm
Csátmérő 60-65-mm
Jelenleg nincs készleten!![Benzines Eastern Euro4-es sport katalizátor max 6500-ccm-ig 60-as csőátmérő fotó](/termekek/th_id2290-dinamitdob_1473237334.jpg)
Eastern Euro4-es sport katalizátor max 1000-6500-ccm-ig. 300 cellás kerámia.
2000-évjárat utáni autókhoz, amiknek a katalizátora mögött is van lambda szonda.
Jelenleg nincs készleten!
![Benzines Eastern Euro4-es sport katalizátor max 6500-ccm-ig Polirozott házzal 60-as csőátmérő fotó](/termekek/th_id2289-dinamitdob_1473237390.jpg)
Eastern Euro4-es sport katalizátor max 1000-6500-ccm-ig. 300 cellás kerámia
2000-évjárat utáni autókhoz, amiknek a katalizátora mögött is van lambda szonda.
Jelenleg nincs készleten!![Benzines Fém Sport Katalizátor ovális 2000-6000-ccm-ig Euro2 2x55-mm-es be és kimenő csövel fotó](/termekek/th_id2351-dinamitdob_1521044085.jpg)
Fém Sport Katalizátor ovális 20000-6000-ccm-ig Euro2 2x50-mm-es ki és bemenő csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
Jelenleg nincs készleten!![Benzines Fém Sport Katalizátor ovális 2000-6000-ccm-ig Euro2 55-mm-es bemenő és 2x50-mm-es kimenő csövel fotó](/termekek/th_id2350-dinamitdob_1521043679.jpg)
Fém Sport Katalizátor ovális 20000-6000-ccm-ig Euro2 55-mm-es kimenő 2x50-mm-es bemenő csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
Jelenleg nincs készleten!![Benzines KATM02050 Fém Sport Katalizátor kerek 700-2000-ccm-ig Euro2 50-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id545-dinamitdob_1473241222.jpg)
Fém Sport Katalizátor kerek 700-2000-ccm-ig Euro2 50-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Benzines KATM02055 Fém Sport Katalizátor kerek 700-2000-ccm-ig Euro2 55-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id1195-dinamitdob_1473241244.jpg)
Fém Sport Katalizátor kerek 700-2000-ccm-ig Euro2 55-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Benzines KATM03050 Fém Sport Katalizátor kerek 1600-3000-ccm-ig Euro2 50-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id1196-dinamitdob_1473241265.jpg)
Fém Sport Katalizátor kerek 1600-3000-ccm-ig Euro2 50-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Benzines KATM03055 Fém Sport Katalizátor kerek 1600-3000-ccm-ig Euro2 55-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id1197-dinamitdob_1473241283.jpg)
Fém Sport Katalizátor kerek 1600-3000-ccm-ig Euro2 55-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Benzines KATM05060 Fém Sport Katalizátor kerek 1600-5000-ccm-ig Euro2 60-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id1198-dinamitdob_1473241303.jpg)
Fém Sport Katalizátor kerek 1600-5000-ccm-ig Euro2 60-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Benzines KATMP2550 Fém Sport Katalizátor ovál 1200-2500-ccm-ig Euro2 50-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id1199-dinamitdob_1473241320.jpg)
Fém Sport Katalizátor ovál 1200-2500-ccm-ig Euro2 50-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Benzines KATMP2555 Fém Sport Katalizátor ovál 1200-2500-ccm-ig Euro2 55-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id1200-dinamitdob_1473241340.jpg)
Fém Sport Katalizátor ovál 1200-2500-ccm-ig Euro2 55-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Dízel KATDO1950 Fém Sport Katalizátor kerek 700-2000-ccm-ig 50-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id2312-dinamitdob_1502352060.jpg)
Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 700-2000-ccm-ig 50-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Dízel KATDO1955 Fém Sport Katalizátor kerek 700-2000-ccm-ig 55-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id2313-dinamitdob_1502352111.jpg)
Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 700-2000-ccm-ig 55-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Dízel KATDO2150 Fém Sport Katalizátor kerek 1500-2500-ccm-ig 50-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id2314-dinamitdob_1502353253.jpg)
Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 1500-2500-ccm-ig 50-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Dízel KATDO2155 Fém Sport Katalizátor kerek 1500-2500-ccm-ig 50-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id2315-dinamitdob_1502353265.jpg)
Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 1500-2500-ccm-ig 55-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Dízel KATDO3055 Fém Sport Katalizátor kerek 2000-4000-ccm-ig 55-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id2316-dinamitdob_1502353289.jpg)
Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 2000-4000-ccm-ig 55-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Dízel KATDO3055 Fém Sport Katalizátor kerek 2000-4000-ccm-ig 60-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id2317-dinamitdob_1502353328.jpg)
Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 2000-4000-ccm-ig 60-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Dízel KATDO5060 Fém Sport Katalizátor kerek 3000-6000-ccm-ig 60-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id2318-dinamitdob_1502353309.jpg)
Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 3000-6000-ccm-ig 60-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Dízel KATDP1950 Fém Sport Katalizátor ovális 700-2000-ccm-ig 50-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id2319-dinamitdob_1502353372.jpg)
Dízel Fém Sport Katalizátor ovális 700-2000-ccm-ig 50-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Dízel KATDP2060 Fém Sport Katalizátor ovális 1000-2500-ccm-ig 60-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id2320-dinamitdob_1502353388.jpg)
Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 1000-2500-ccm-ig 60-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Dízel KATDP2455 Fém Sport Katalizátor ovális 1000-3000-ccm-ig 55-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id2321-dinamitdob_1502353428.jpg)
Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 1000-3000-ccm-ig 55-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
![Dízel KATDP2460 Fém Sport Katalizátor ovális 1000-3000-ccm-ig 60-mm-es csövel fotó](/termekek/th_id2322-dinamitdob_1502353403.jpg)
Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 1000-3000-ccm-ig 60-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
Elérhetőségek | |
azonosítónk: |