Caddy MK1 4-leömlős sportlégszűrős
Videó galéria (Hogyan készült a kipufogó)
KÉPTÁR:
Bmw E36 6-leömlős sport rendszer

Eastern Euro4-es sport katalizátor max 2500-ccm-ig. 200 cellás kerámia.
2000-évjárat utáni autókhoz, amiknek a katalizátora mögött is van lambda szonda.
Ármérő: 100-mm
Maghossz: 140-mm
Teljes hossz csővekkel:280-mm
Csátmérő 60-65-mm
Jelenleg nincs készleten!
Eastern Euro4-es sport katalizátor max 1000-6500-ccm-ig. 300 cellás kerámia.
2000-évjárat utáni autókhoz, amiknek a katalizátora mögött is van lambda szonda.
Jelenleg nincs készleten!

Eastern Euro4-es sport katalizátor max 1000-6500-ccm-ig. 300 cellás kerámia
2000-évjárat utáni autókhoz, amiknek a katalizátora mögött is van lambda szonda.
Jelenleg nincs készleten!
Fém Sport Katalizátor ovális 20000-6000-ccm-ig Euro2 2x50-mm-es ki és bemenő csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
Jelenleg nincs készleten!
Fém Sport Katalizátor ovális 20000-6000-ccm-ig Euro2 55-mm-es kimenő 2x50-mm-es bemenő csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
Jelenleg nincs készleten!
Fém Sport Katalizátor kerek 700-2000-ccm-ig Euro2 50-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Fém Sport Katalizátor kerek 700-2000-ccm-ig Euro2 55-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Fém Sport Katalizátor kerek 1600-3000-ccm-ig Euro2 50-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Fém Sport Katalizátor kerek 1600-3000-ccm-ig Euro2 55-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Fém Sport Katalizátor kerek 1600-5000-ccm-ig Euro2 60-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Fém Sport Katalizátor ovál 1200-2500-ccm-ig Euro2 50-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Fém Sport Katalizátor ovál 1200-2500-ccm-ig Euro2 55-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 700-2000-ccm-ig 50-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 700-2000-ccm-ig 55-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 1500-2500-ccm-ig 50-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 1500-2500-ccm-ig 55-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 2000-4000-ccm-ig 55-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 2000-4000-ccm-ig 60-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 3000-6000-ccm-ig 60-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Dízel Fém Sport Katalizátor ovális 700-2000-ccm-ig 50-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 1000-2500-ccm-ig 60-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 1000-3000-ccm-ig 55-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.

Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 1000-3000-ccm-ig 60-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
Elérhetőségek | |
azonosítónk: |